بیائید سهند را صد هزارتایی و استقلال را سه تایی کنیم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ارتش سرخ آذربایجان خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 15996
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

Pichak go Up


boz gurd



ارتش سرخ آذربایجان

 این روزها وقتی به تراکتور فکر می کنم یاد لحظاتی می افتم که در آرزوی این ایام بودیم . امید داشتیم به فردایی بهتر ، فردایی مثل امروز ... همانند این فصل. همه سختی ها را به یاد دارم . تمام تبعیض ها ، شادی ها ، غم ها ، کرار کرار ها ، بازی با صبا همه و همه مثل یک فیلم از جلو چشمانم عبور می کنند.

تراختور ما همانند کودکی ست که ذره ذره بزرگ شد و این را مدیون کسی نیست جز من و تو ما و همه آزربایجان . مایی که با فریادهایمان ، با تشویق های منحصر به فردمان ، با فرهنگ اصیلمان و حتی با یاشاسین گفتن هایمان چه تابوها که نشکستیم ... اما این فصل تنها چند قدم تا قهرمانی مانده است . نقطه ی شروع این مارتن سخت یکشنبه ، بازی با استقلال ، ورزشگاه سهند تبریز است . جایی که دردانه آزربایجان با سوگلی پایتخت فینال زودرس لیگ یازده را برگزار خواهد کرد. و اکنون نوبت ماست که باز هم مثل همیشه به تمام ایران و به تمام دنیا نشان دهیم که غیرت آزربایجانی در خونمان جاری ست و عاشق پرطرفدارترن تیم آسیا هستیم .شاید یکشنبه نقطه عطفی در تاریخ تراختور باشد. روزی که جنگ صدرنشینی و پرش به سوی قهرمانی در تبریز است و به رغم اکثر کارشناسان برنده این ال کلاسیکوی ایرانی تا حد زیادی تکلیف قهرمانی را مشخص می کند .

تراختورچی عزیز حالا که بعد از بازی داماش تمام ایران به احترام فرهنگ اصیلت تو را تحسین کرده اند یکشنبه همراه شو ... هرکجا هستی ، به هرکاری که مشغولی بازی با استقلال را به استادیوم بیا . بیا و سهند را صد هزارتایی کن و استقلال را سه تایی. قرمز بپوش ... تا می توانی ورزشگاه را سرخ پوش کن ... مهم نیست ، بازی در یک روز تعطیل برگزار نمی شود ، مهم نیست هوا سرد باشد ، از آسمان از باران ببارد یا برف ، چون تو طرفدار تراختور هستی . بیا تا باهم مارش شامپیونلوخ را تمرین کنیم ... یادمان باشد برای تحقق رؤیای قهرمانی گذشتن از سد استقلال یعنی پیمودن نیمی از راه ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب